Siuntos pristatymo išlaidos yra skaičiuojamos pagal svorį.
Klientai apie išsiųstas / paruoštas atsiimti prekes informuojami skambučiu arba trumpąja SMS žinute.
Taip, prekes nemokamai atsiimti galima atvykus adresu: Gamyklos g. 41, Mažeikiai. Prieš atvykimą susisiekite telefonu: +37060775756.
Fiziniai asmenys prekes gali grąžinti per 14 kalendorinių dienų.
Galima grąžinti visas prekes, išskyrus kokybiškas elektros / elektronikos prekes.
Naudotą prekę galima grąžinti tik tuo atveju, jei ji turi garantinį aptarnavimą. Patikrinę grąžintą prekę įvertinsime, ar tai gamyklinis brokas, ar pažeista netinkamai eksploatuojant. Nustačius gamyklinį broką, pinigai yra grąžinami.
Taip, galima grąžinti prekę, kuri buvo išimta iš pakuotės. Pakuotė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos. Minimalių pakuotės pakitimų nelaikome esminiais.
Svarbiausia, kad grąžinama prekė būtų originalioje pakuotėje ir būtų nurodyti pardavėjo / tiekėjo lipdukai / kodai.
Taip, brokuotą prekę galima grąžinti. Apie pirktą / pristatytą brokuotą prekę prašome informuoti per 1 darbo dieną nuo prekės pristatymo dienos. Jei prekės brokas nustatytas montavimo metu arba jau sumontavus, apie prekę prašome informuoti kuo anksčiau.
1. Apie pirktą / pristatytą brokuotą prekę prašome informuoti per 1 darbo dieną nuo prekės pristatymo dienos.
2. Prieš siųsdami brokuotą prekę užpildykite grąžinimo formą ir atsiųskite ją el. paštu info@sinergija.lt.
3. Formoje būtinai nurodykite grąžinamos prekės Sinergijos kodą ir pridėkite prekės nuotrauką su matomais trūkumais.
Taip.